en vanlig tisdag. näääää!

idag försovade jag mig.
men hann ändå till skolan i tid till ensamblen.
som började 20 min försent.
hann i alla fall få min bal räddad av veronica som hade med sig skor jag fick låna.
TACK!!!!!!!!!
men hur som helst så var jag tvungen att gå efter 15 min av lektionen.
då kom emm och plockade upp mig och vi for till lord emmoth tatto.
efter 3 ½ timme var johan klar med min sjukt fina tatuering.
1200 kr fattigare och supernöjd.
trodde det skulle göra sjukt jävla ont.
men det var nästan skönt.
bara på vissa ställen på revbenen som det gjorde lite ont.
emm tyckte jag var konstig som nästan somnade..
och sen var det emms tur att få sin kära zebra kärstin.
hon höll på dö av smärta.
skrattade som en tok åt henne.

sen fick vi våran jorden-sett-från-ett-jätte-långt-avstånd-tatuering på köpet :D

(bilden då min är färdig är tagen med mobilkamera, glömde ta med vanliga innan plasten åkte på)


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0