effektiv dag.

hunnit mycket.
varit hos syon och förlängt skolan till 28 oktober.
suger att jag måste stanna så länge och måste skjuta upp behandlingen.
men vad kan man göra.
och tar studenten nu med klassen ändå!
varit hos maria och träffat hon, tina, emm och alex.
och deras nya lilla hund trolle, söt!!
jag har gjort klart alla uppgifter så jag får g i arl.
sen har jag köpt det sista inför balen också.
eller ja, pappa köpte :D.
fick en väska och massa saker till håret.
och tuggummi.
snäll pappa.
sen har jag sett supernatural och vilat.
spelat massa konstiga spel på datorn.
spelat trummor och bas.
nu ska jag ta medicin och noppa ögonbryn.
och höra när jag och älskling ska prata.
så glad att vi verkligen jobbar för att lösa allt.
ska försöka lägga mig i tid också så jag kan fara på religionen imorgon.
OCH IMORGON SKA JAG TATUERA MIG.
jag kommer så fega ur..

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0