3 månader idag,

sen du och jag blev vi.
3 månader av sorg, tårar, längtan, skrik, saknad och smärta.
men framför allt av kärlek.
obeskrivlig, oövervinnerlig kärlek.

vi hör ihop, du och jag.
därför klarar vi allt tillsammans.
för vi älskar varandra, i nöd och lust.

3 månader sen jag sist såg dig.
och för varje sekund saknar jag dig mer och mer.
dina ögon, din näsa, dina kinder, din superduperheltsjuktmjuka hud.
dina läppar, ditt hår, din mage, din hals.
din hand i min hand.
din kärlek.
åh, vad jag längtar tills du är vid min sida igen.

3 månader är bara början.
vi har ett helt liv tillsammans framför oss.
och även om vi bråkar och sällan kommer överens.
trots alla problem.
så tänker jag inte leva en dag utan att säga att jag älskar dig,
för jag kommer alltid stanna hos dig.
för vi är det bästa som finns.
du är det bästa som finns.

och trots allt, så har det här varit de bästa 3 månaderna av mitt liv.
för du är min igen.
och förhoppningsvis så kommer du aldrig lämna mig igen.

för utan dig älskling.
utan dig är jag ingenting.

hold on to me, never let me go <3

jag älskar dig, varje del av dig, förevigt.
du och jag <3





min flickvän är världens vackraste.
(underbaraste snällaste sötaste hetaste bästaste gulligaste osv :* hihi)



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0