johannas internet räddar mig!

jag kan blogga!
woho!

jag är fortfarande hos linn nere i stockholm.
eller rättare sagt på en skola utanför nånstans.
har varit här sen i söndags, och imorgon åker jag hem.
vill inte, men får ju träffa alla där hemma iaf!

dom här dagarna har varit underbara, så jävla skönt att komma hemifrån ett tag. <3

nu ligger linn och johanna och skrattar.
undrar vad dom skrattar åt..
och i ugnen väntar en potatisgratäng på att ätas.
JAG ÄR HUNGRIG.

seriöst, har ätit mer godis och chips dom här dagarna än jag gjort någonsin.
känns det som.
och ikväll blir det massa chips och dipp och muffins och godis.
och massa liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn-mys!!
och johanna-mys!!
MYSIGT :D

linn hälsar att världen är rund och att lacrosse är ett sjukt bra band!
johanna hälsar att linn står bredbent med senavdrag i röven!
inte länge hälsar linn nu.

nu vill jag ha mat.

PUSS!

(saknar madeleine sjukt mycket)


kommentarer
Postat av: Världens sötaste Linn

pelle, varför tog du den bilden? Inte fin :(

och din stavning är ganska spännande xD "senavdrag" och "inte länge" haha, vad fint <3

2011-03-11 @ 13:08:43

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0