jag och tina spelar splinter cell.

och klarar ut spelet, tillslut.
vi är awesome.
än fast det var så sorgligt.
:'(

emelie antecknar:


ja springer först sen kom du
jag går uppför trappen
okej
spring uppför trappen
vänta
vänta
hoppa
hoppa
fitta
den där jävla fittan som dödar oss hela tiden
vart är du och håller på
jag håller på till rätt ställe
ja tror inte det här går
okej om vi springer in genom den här dörren det är dit vi ska
okej
ja den där bilden okej
okej men nu vart är du?
ta de lungt
det gick ju bra
vi har inte blivit upptäckt
aaaa
där var ja snabb
kom igen jävla emp
åå hur fan ska vi göra
vänta
snyggt
i know
nu forsätter vi här
okej
vänta stanna
nu
vad gör du?
hoppar på dig
apoo fuck
nej nej nej fel fel fel spring elsa spriiiiiiiiing
okej ja springer
spriiiiiiing
jag springer hoppas vi ska hit
vad är det här för vinkel
vi ska tillbaka nio meter
vadå
vad ska vi göra där
tryck a nej x
jag kommer dö
aaaaaaa
*slås med armarna *
vems ide var det?
vems
vems
vems

va har vi inga kläder på oss?
hur ser vi ut
jag har tattueringar
jag blir het på den här killen
det har inte ja

vi går bara rakt fram
var är du?
var är jag?
där är du
bakom dig
undra om jag kan skjuta dig i röven
* dör *
nej vad sorligt

*flygplan flyger förbi och tina och elsa gråter*

elsa skjöt mig i huvudet
tina bad mig
du skjöt mig i röven först
vilket sorligt slut de var?
det var inge skoj att klara spelet nu ju
elsa skjöt mig i huvudet
men du skjöt mig i rumpan först

så du menar att om ja ber dig skjuta mig så gör du det.
vi måste se det igen så ja får veta varför du skulle döda mig
ja vill inte spela mer ja hatar dig
nu slår hon mig i röven
ta bort det där
ja har ont i huvudet
så om ja säger skjut mig så menar ja ju det inte
* hinner inte med på elsas förklaring *
jävla skitspel
* suck *
du skjöt mig i huvudet
elsa låter konstigt
jag vill inte grina
du skjöt mig i huvudet
jag siktade på kuken

nä nu ska vi spela om

* tyst *
ja! du skjöt mig i huvudet och bryr dig mer om telefon
men du skjöt mig först!
du skjöt mig!¨
kolla hur du håller mig där
nej det där inte jag!
det är ju han den där vad han nu heter *
vem skjöt dig?
någon som kom bakifrån och skjöt mig

du skjöt mig
hur kunde du skjuta mig i huvet?
det var inte meningen
det var ditt uppdrag
jag har varit vid din sida hela tiden
heela dig hela tiden rädda dig typ 50gånger
ja skulle aldrig gjort det med mening,

* börjar om spelet*
är det där din?
nej

hoppas de går bättre.
jag fattar inte hur du kunde skjuta mig
inte ja heller
välj scen
måste välja här först
välj A

* maria går in. *
alexander undra om han vågar gå in

he igång det igen
vänta vi måste göra det här
elsa skjöt mig i huvudet!
vi hitta varandra tillslut sen skjöt hon mig i rumpan och ja skulle skjuta henne i kuken
sen slutade spelet
vilket dåligt slut om man blir dödad
ja vi är ju kompisar och bäst




kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0