hemma i min säng.

har haft sjukt mysiga dagar nere hos linn, saknar henne hur mycket som helst redan.
kommer ladda upp bilder nån dag när jag orkar, har massa fina!

landade i umeå 16.30 och sen hjälpte jag, mamma och pappa min bror att flytta.
hittade min kära gitarr hos bror som jag snodde tillbaka :D!
vi var hemma i lycksele ca 21.30.
då handlade jag, hittade min bikini och for till alexanders jobb och badade bubbelpool och bastade.
världens impuls, var svintrött men varför säga nej till att bubbla och bli varm i själen?
tills 12 kanske.
hur mysigt som helst, kul att träffa alx, ria och tina igen.

imorgon ska jag röka med älskade mli.
och kanske spela splinter cell eller vara med tina och ria eller bara slöa.
får se vad jag orkar.

(jag behöver madeleine)


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0