haft lite lov idag!

legat i sängen och sett på film hela dagen.
sen åt jag nudlar till middag.
sen var jag duktig och gjorde klart samhällsen och religionen.
sen gick jag och mli och överaskade jesper.
han blev glad!
vi drack iste, och jag insåg hur mycket jag saknar min hunnibunni dennis.
och han ska vara i kriberg jättelänge nu.
får väl åka och hälsa på honom om jag har tid!

imorgon ska jag vakna tidigt, tina kanske kommer hit på lunchen.
sen ska jag på skolan och ha två lektioner.
efter skolan och middagen ska jag ringa madeleine och prata med henne.
lösa problem som vi har, en anledning att jag inte orkar göra så mycket.
eller blogga så mycket.
men det måste bli bra, för aldrig har jag älskat på detta vis.

jag hoppas denna vecka går bra, och jag hinner så mycket som jag planerat.

nu ska jag varva ner med att fortsätta se film.
pirates of the caribbean <3


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0