ett förlåt

till alla vänner, eftersom min brist av tid och mitt mående gör att jag inte orkar göra något.
högen av läxor växer i en takt jag inte hinner med, så jag måste ta tag i det.
det gör att jag knappt hinner träffa någon.

sen mår jag inte så bra heller, mina tankar har knytit ihop sig och jag försöker reda ut dom.
det tar mycket energi.

men på fredag funderar jag på att fara på marknadsdiskot och umgås.
ska du med?
och på lördag är det kanske fest, kommer bli kul.
slappna av lite i all stress.
dansa bort ångest!
och marknad hela helgen, mysigt!
vill du gå med mig?

sen åker jag ju bort över lovet.
skönt, en större paus från stressen.
fast plugget kommer följa med, kanske hittar tid när jag är borta och plugga lite.

nu ska jag stressa vidare med plugget.
snart klar med religionen och samhällsen.
ska försöka få klart det ikväll.
men lär bara ligga och dö i sängen.
så sjukt utmattad!

men hursomhelst, förlåt för jag inte hinner med allt <3.


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0