you take the good and all the bad that comes with me

livet rinner iväg, hinner knappt med.
jag som trodde jag fått tag i livet, börjat hinna med, men nej.
jag behöver en pausknapp så jag kan pausa och studera varje sekund så jag vet vad som händer.
jag har inget minne längre heller, vet knappt vad jag gör och har gjort.
tur att jag har mitt hjärngäng + resten + madeleine.
men saknar tina bajsmycket. (bajsmycket finns i ordlistan på datorn, kul)
vill spela splinter cell med henne nu!

idag åkte jesper hem, saknar honom bajsmycket redan.
tycker han ska bo hos mig istället, tycker alla ska bo hos mig, för då när alla åker hem så åker dom till mig :D.
imorgon åker emelie hem. och linn åker till stensele. och per åker någonstans.
och dennis åker också hem någongång.
hur ska jag överleva? det är frågan.

behöver verkligen prata med någon, men vet inte var jag ska börja.
behöver få ut mina tankar, dela min tyngd.
men vill inte dela den med någon som inte vill dela.
hur ska jag veta vem som vill?
och hur ska jag veta var jag ska börja?
vet knappt ens vad som är fel.
men någonting är fel.
jättefel.
bajsmycket fel.

take me by the hand and tell me
you would take me anywhere



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0