we're in this together

mitt stjärnfrö var här idag.
kände mig trygg, äntligen.
han är så bra, hjälper mig mer än han vet om.

vi gick på stan, handlade lite ljus och godis blandannat.
vi låg i min säng och sov och kramades och lyssnade på musik.
vi pratade massvis.
vi åt middag på sibylla och kramades lite till.
sen kom linn och per och sen dennis och sen emm.
vi pratade, satt vid datorn, hade kul, mysade, videobloggade. (lägger nog upp imorgon).
jag pratade lite med madeleine på msn också.
jag älskar den tjejen.
jag älskar mina vänner.
och saknar dom som inte är här.

nu sitter jag och pratar med fina fina dennis.
han är som jag, jag är som han.
jag ser mig själv i honom.
en jag i en annan.
det är underbart att lära känna en person som man tänker likadant som.
det gör mig lyckligare, faktiskt.

jag borde sova, men ska prata med dennis ett tag till.
kanske försöka ligga och försöka sova vid 6.
ska upp 12.30 imorgon och duscha och sen klippa mig.
lägger upp bild på resultatet imorgon!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0