väldigt konstig dag.

vaknade,
insåg att jag inte pallade skolan,
bara grät.

mamma ville veta vad som är fel,
men pallade inte prata.
hon kramade mig och erkände att hon trodde jag höll på med hasch.
för jag och mina vänner hade luktat så där sötaktigt en gång,
att jag verkat konstig, varit borta hela tiden.
lol.
jag är ju deprimerad o.o.
och jag tar avstånd från droger.

fick stanna hemma,
pratade med madeleine,
hon sa att jag borde se om jag kan börja få mail på det jag missar när jag inte pallar skolan.
så jag kan göra det hemma.
och sänka takten lite i alla fall.
lät bra.

jag och hon skulle msna
, men ville först sova en timme för var sjukt trött.
bad henne väcka mig, och det gick ju som det gick.
sov från 10 till 12 då jag tillslut vaknade och hade typ 15 sms från henne.
svarade, somnade om.
sov tills 16.
men lite mindre ångest nu i alla fall!
men missade min msndate med madeleine.. :(

nu ska jag:
ringa mamma och höra vad det är för mat.
äta.
röka.
gå på apoteket.
gå förbi och tigga en kram av någon.


(jag ska gå på penecillin i 8 dagar till, 3 tabletter per dag. yeay.)

kommentarer
Postat av: Linn

Men hon kanske inte förstod att det var vattenpipelukt hon kände ;) ?

2011-01-17 @ 19:09:21

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0