vad hände igår egentligen?

helt sjuk kväll och natt igår.
kom inte hem förrän 7-8 nångång.
vad fan gjorde vi så länge?
pratade om en jävla massa.
skulle säkert kunnat sitta kvar hos thom i evigheter och prata med folket.
men blev trött så tog en taxi hem.

jag slösade hur mycket pengar som helst igår.. o.o
men det var värt det!
hade sjukt kul, oftast.



började ju hos emelie med hon och emm.
vi gjorde oss jättesnygga, i alla fall dom.
jag lyckades inte göra mig snygg denna gång.
sen drog vi till thom och drack, pratade, lyssnade på musik och förfesta.
elina och tjejer kom förbi också.

sen kom pappa och skjutsade
oss till statoil.
det blåste sjukt mycket ute så vi ville inte gå.
på statoil tog vi ut pengar och gick på toa.

sen hotellet!
där hände massa roliga saker och jag dansade jättemycket!
vi träffade tina, milla och resten där :D
dansade bort massa ångest, känns bra.

vid två gick jag, emm, emelie och thom på statoil igen.
mat!<3
vi stod fan i kö i evigheter men det var trevligt.

sen gick vi till stan.
hittade didrik och konny.
drog efterfest hos thom.
jag satt och kramade didrik eller var inne på toan med emm.
eller rökte.
i 4 timmar typ.
men det var mysigt!



nu: frukost, röka, ringa emm typ!




kommentarer
Postat av: Dumdrik

Awesomee ;D men inte nog mycket didrik! :o mer didrik till folket <3

2011-01-30 @ 15:59:15

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0