MANEATER!

klockan är snart 4 och just nu är vi hemma hos dennis. och snart ska vi väga oss på wii fitta! fast jag vet redan att jag inte gått ner något, utan jag har fått massa muskler istället! kom i mina storlek 40 byxor idag, blev glad.

vi började kvällen hemma hos mig. jag, dennis och mli. som i tidigare inlägg.
efter 22 kom jesper och då camade vi med linn och johanna och dansade lite på kinect igen. sen åt vi nudlar och rostade mackor. sen gick vi 3 km till statoil och handlade proviant till nattens äventyr:
energidryck,
bokstavskex,
chokladpudding,
risifrutti,
en SOLO-tidning,
en stor MER,
mini-morötter,
bob-saft,
cigg,
godis.

nu ska vi väga oss som sagt, sen se mothy python, skattkammarplaneten och hitta nemo. tror vi.
vem vet.

imorgon ska jag till emma-lisa-älskling och dansa med henne <333 kommer bli awesome.

OCH BTW, JAG SKA TILL MADELEINE DEN 4 FEBRUARI!



kommentarer
Postat av: dennisen

haha älskar bilden där emelie ligger i snön, vet inte varför dock.. hon får det att se så mysigt ut ^^

2011-01-09 @ 04:47:27

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0