tina,ria,alx,emm,mli,thom.<3

fan vad skönt att sova 8 timmar i sträck!
behövde det verkligen.

kom hem vid.. 2-3 tiden tror jag.
somnade vid 4-5 nångång.
vaknade 12.40 ^^

hade en väldigt trevlig kväll igår!
började hemma hos tina där vi såg på film och snackade och vid 21.15 kanske så lät dom mig fara därifrån.
skulle möta dom andra hos emm vid 21 xD.
men var jättetrevligt att umgås med tina, ria och alx <3.

vid typ 21.30 var jag hos emm och mötte hon, emelie och thom.
vi gick på duvan cup.
första timmen = panik.
men jag höll i farmors pärla och det lugnade mig.
och hade fint stöd.
när paniken la sig hade jag sjukt kul!
var roligt att se erik spela!





kommentarer
Postat av: michelle

Virker gøy!

2011-01-29 @ 14:34:59
URL: http://loua.me

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0