tina is in the.. lycksele?

wiho, glad jag! längtar tills imorgon så jag får träffa henne mer.
och vi har religion imorgon, hoppas det är en bra kurs. älskar religion!
dagen idag har varit så upp och ner.
vaknade med ilningar och feber, tog en tablett och gick till skolan.
första lektionen var ett helvete, satt bara och ville bort därifrån,
mådde så jävla dåligt i hela kroppen.
på rasten ringde jag pappa och han skjutsade mig till vårdcentralen.
kissade i en burk, lämnade in den.
plockade upp dennis och åkte upp till skolan igen.
lunchade med jesper, emm, dennis, emelie, julia?, milla och carro :D
korv och mos och bröd. veg-korv för mig.
är veg nr 60 på skolan! awesome.
synd att det inte finns fler på skolan bara.

sen hängde jag och hjärngänget nere på estet.
sen kramades jag med didrik.
sen hade jag första ARL-lektionen.
arbetsmiljö och säkerhet.
verkar... okej.
men vi fick sluta tidigt så jag gick och fikade med dennis, jesper och fler roliga.
sen samhälls.
har ju redan skrivit om ljuspunkten på den lektionen.
men hände en till också!
TINA RINGDE OCH SA ATT HON VAR I SVERIGE!
wie.
sen ringde igor från vårdcentralen också.
sa att jag fortfarande har bakterier,
och att dom ska skickas ut för att få reda på vad det är för bakterier.
så jag får veta vad som är fel.

sen for jag hem, åt pannkakor (USCH) och sen for jag till dennis.
färgade emelies hår, rökte, pratade, kramades, lyssnade på musik.
sen ringde maria och det bar av till TINA!!! <3<3<3<3<3<3<3
fan vad jag saknat den tjejen.
hon är så jävla snygg!

och nu är jag hemma igen, och skriver ett långt inlägg som säkert ingen kommer läsa.
men men.. mina läsare har ökat helt sjukt mycket sen efter nyår, helt jävla sjuuuukt.
men glad. gör att jag bloggar mer :D

nu ska jag göra nudlar, äta, se true blood, sova och sen lyckas ta mig upp imorgon.
FÅR INTE MISSA RELIGIONEN!

kommentarer
Postat av: Carolina

klart vi läser allt elsa!

2011-01-11 @ 19:12:06

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0