sömnlös.

kanske borde börja ta mediciner igen, om jag gör det somnar jag lättare men får svårare att vakna på morgonen.
och då kommer jag sent till skolan eller sover bort hela dagen.
och om jag inte tar den somnar jag ibland, men ofta ligger jag sömnlös och får bara 3-5 timmars sömn under en natt.

imorgon ska jag försöka hinna boka tid hos syon.
och prata med erik och staffan.
och möjligtvis ringa och fråga när jag ska få träffa min läkare och min terapeut igen.
om jag vågar.




jag tänker tankar jag inte vill tänka.
jag blundar för saker jag måste se.
jag lever inte mitt eget liv.

kan inte den skrikande flickan inom mig bara dö någongång?


kommentarer
Postat av: dennis

dessa 5 punkter är de som ska ligga FÖRST i kön när tankarna börjar spöka för dig:



1. Klart du vågar träffa både läkare och terapeut igen! du har gjort det en gång, och du KAN göra det igen!

2. Jag finns för här dig lika mycket som du finns där för mig. det hoppas jag att du vet <3

3. Du är bäst, och du skulle verkligen kunna klara vad som helst! jag menar det verkligen.

4. Jag älskar dig jätte mkt!

5. Hör av dig om det är något, vad som helst, när som helst!

KRAAAM

2011-01-18 @ 03:06:11

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0