någonting är jättefel

seriöst.
dom tror ju att jag har urinvägsinfektion, så jag går på penicillin, min andra kur.
men det blir inte bättre.
har också jättemycket migrän.
typ hela tiden.
är illamående hela tiden (men är nog migränen eller biverkning på medicin. tror jag)
har sjukt ont i hela kroppen, men mest i hjärtat och nedre delen av revbenen.
där under nånstans.
och i magen såklart.

jag är less på att gå på medicin som inte hjälper!
funderar på att boka tid hos läkare istället för på vårdcentralen.
får ju fan inte missa mer skola och så ska jag vara sjuk hela jävla tiden!

OCH JAG HAR INTE FÅTT MENS ÄN!
IRRITERAD!
haft jävla mensvärk i jävla 3 veckor snart.


och jag är sjukdomsparanoid typ.
tror att jag har allt!
ont i huvudet, hjärntumör!
ont i hjärtat, hjärtfel!
illamående, gravid såklart! (fast omöjligt!)
ont i revbenen, har dom gått av?

lala, sjukt less.
ikväll blir det plugga om jag orkar.

kommentarer
Postat av: Beställ dina sidor på nätet | Fraktfritt

Snart är hösten över, passa på att köpa nya kvalitets skidor inför skidresan hos Länna Sport - Stockholms Största Sportbutik. Länna Sport har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Skulle du inte vara intresserad av skidor finns det alltid hockeyklubbor och hockeyskridskor i butiken också. Glöm inte varma workwear kläder för den kommande vargavintern - fraktfritt och enkelt!

2011-09-13 @ 14:32:50
URL: http://www.lannasport.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0