illamående, urinvägsinfektion, huvudvärk, mensvärk, ont i hela kroppen.


ja, nu klagar jag!


idag har varit en skitbra dag, men samtidigt skitdålig.

missade lunchen så när jag kom till skolan så gick jag och handlade lite fika och sen till första lektion.
fick MVG på engelska C grammatikprov, nöjd!
om jag lyckas göra allt jag ska på engelskan kanske jag får VG eller MVG, så ska väl försöka.
på rasten gick jag och pratade med fröken sara om när vi skulle börja med kostym till codan.
frågade också vad jag fick för betyg i KUHI1205 (nutida konst).
MVG!
glad mig.
sen hade jag matte C och räknade ikapp mig några veckors uppgifter.
sen gick jag med jesper en bit och gick sedan själv ner till st mikaels där jag skulle på ledarträff typ.
vi åt tacor och glass och pratade.
kvart i sex åkte jag och emm upp till skolan igen där hon skulle ha matte och jag ha coda rep.

nu har jag kommit därifrån, duschat och blåst och plattat håret.

och nu pratar jag med världens vackraste på msn <3



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0