har en linni i örat!

jag saknar henne helt sjukt mycket.
längtar tills jag åker till säby och får träffa henne! och träffa johanni också!

nu har jag precis och ätit massa god fiskgratäng, och innan det så var jag och klippte mig.
så nu har jag världens lenaste hår!

religionen idag var awesome, än fast vi inte gjorde något egentligen.
bara diskuterade kring frågan "vad är meningen med livet?".
sen hade jag ett hål då jag umgicks med tina, dennis och jesper och lite emelie.
sen hade vi EOS då vi började kolla på två av låtarna till codan :) 7

nu ska jag till dennis och prata!
bloggar mer sen, måste tipsa om hur jag får så lent hår!

och bara för att linni och johanni är så söta <3


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0