en lång, trevlig och stressig dag.

bloggat en gång idag, fan vad dålig jag känner mig.
men varit upptagen enda sen jag skrev det senaste!

kutade i alla fall iväg till musikskolan.
när jag var framme smsade tina att dramarepet började 13, samtidigt som min trumlektion.
jag kollade på klockan, 13.
jaha, så jag letade upp vikarie-mattias (tror jag han hette. mattias alltså. skåningen!).
sa att jag var tvungen att kuta på en gång.
så jag kutade till skolan.
eller ja, gick fort.

dramarep!
det slutade vid 14, då tänkte jag lifta med maria och tina ner på stan och träffa dennis.
men for på secondhand med dom och hämtade 4 stolar och 2 nattduksbord istället.
maria och alexander håller ju på att flytta till stor fin lägenhet!
efter vi bärt upp stolarna och borden till tredje våningen så for vi hem till maria.
eller ja, hem till hennes familj.
hämtade massa låder och påsar och fyllde bilen igen.
tillbaka till lägenheten, bära låder och påsar!
men kul var det!

efter allt bärande for jag på slagverksensamblen och det var lite kul.
men mest pinsamt eftersom jag aldrig spelar trummor.
men funderar på att köpa ett nytt trumset att ha resten av terminen!

sen gick jag till dennis.
väntade på jesper och mli en stund, gick och handlade mat.
gick tillbaka, lagade mat.
thaigryta = gröncurry+kokosmjölk grytbas, wokgrönsaker, cornfiléer som vi högg i bitar.
+ bulgur <3
MUMS!

sen iväg till KU.
prata, fika, leka, mys!
sen till dennis igen, äta efterrätten.
cocktailfrukter och glass <3

sen hem.
duscha <3

nu: msn, blogga.

sen: lite sims. tror jag. lite!

ännu mer sen: true blood och sova.



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0