en dålig dag.

började med att jag försov mig, men kom bara typ 10 minuter försent till coda-repet.
redan då kände jag att något var fel.
feber, ilningar, huvudvärk, ångest.
sen gick jag till engelskan, insåg att jag inte pallade mer.
pratade med fröken anneli, skrev sjuklapp, for hem.
vill få svar på proverna nu!
och om dom säger att det är urinvägsinfektion igen så kanske jag får en penicillin som funkar den här gången.
men tänk om det är något annat läskigare?
usch, inte tänka så.
men på fredag får jag kanske veta!
men men, ska försöka vila så jag pallar fara tillbaka till skolan vid 18.
coda-rep igen då.
har verkligen en dålig dag idag.

(btw så tänker jag börja lägga ut delar ur min diktsamling jag håller på göra som projektarbete)

kommentarer
Postat av: dennis

<3

2011-01-12 @ 15:40:27

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0