emelie bajsar.

nu är jag hemma igen.
stannade och åt hos dennis,
sen gick jag på KU-möte.
sen hem till dennis igen.

nu har jag packat lite eftersom jag och massa fler ska till aspliden överhelgen.
aspliden är emelies by.
(btw så sitter hon och bajsar just nu och skriver till mig på msn samtidigt)
så kommer bli lite bloggande i helgen tror jag,
men ska försöka hinna göra dagarna i alla fall.

kommer bli så sjukt skönt att komma bort från stan.
kanske kunna lämna några tankar hemma.

TEFAT, SKOTER, GRILLA, SNÖ, LEKA, (emelie bajsar fortfarande) TV-SPEL, FILM, SÄLLSKAPSSPEL, KRAMAS, MYSA (nu funderar emelie på om hon är klar), PUSSAS, SNÖÄNGLAR, STJÄRNOR, GODIS, CIGG, PULKA, MADRASS, m.m.

kommer bli AWESOME!

(emelie tror hon är klar nu, för nu ligger hon i sängen)

kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, kolla in och se om det blev du :)

2011-01-13 @ 23:29:19
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: mli

hahaa ja är ganska jätte säker på ja är klar nu xD

2011-01-13 @ 23:32:22
URL: http://emeliepers.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0