duktig jag!

jag kom i tid till skolan idag!
woho, jag är awesome!
och religion är awesome!

sen långt hål från kvart i 10 till 13.
10.05 ringde dom från vårdcentralen och sa att jag skulle på komma dit 13.
så jag gick till tinas lektion och satt där och fick färg på byxorna.
efter 11 gick vi på stan och jag gick och träffade dennis.
sen frasses med tina och tjejer!
laxburgare, mums!
sen vårdcentralen.

fick först träffa en läkare som frågade massa om hur jag mådde.
hon var värsta otrevlig.
sen kände hon på min mage och det gjorde så jävla ont.
sen fick jag gå ut och vänta på att jag skulle få ta prover.
jag var livrädd för jag hade inte uppfattat vilka prover jag skulle göra.
emelie skrev att hon skulle komma dit.
blev inkallad igen och världens underbaraste sjuksköterska pratade mig igenom en blodprov.
jag svimmade inte!
så jävla stolt över mig själv.
och det gjorde så jävla ont.
gick ut och såg att emelie och jesper satt där, glad mig!

sen fick jag kissa i en burk först och sen skulle jag kissa tills jag verkligen hade kissat ut allt kiss.
sen fick jag snurra omkring med en tops på slidväggarna.
när jag var klar med det fick jag göra ultra ljud!
det var awesome!
dom skulle kolla om det var kvar kiss i blåsan och det var det typ inte.
men jag fick styra den där grejen man håller i på magen själv medans underbara sjuksköterskan höll upp skärmen så jag fick se!
mega coolt!

sen var jag klar med alla tester och då gick jag tillbaka till otrevliga läkaren igen.
hon frågade massa och sa att jag skulle sluta med p-piller och att hon skulle prata med en gynekolog.
kanske ska fara och göra fler tester.
men men, om 2 veckor ska dom ha hört av sig och om dom inte gjort det har dom inte hittat felet.
och om det blir värre ska jag komma tillbaka igen.







kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0