dagens låt: placebo - meds

baby, did you forget to take your meds?

nej, det gjorde jag inte!
för nu tar jag inte ett enda piller längre.
eller ibland tar jag sömnmedicinen, men väldigt sällan eftersom jag sover för länge av dom.
bättre sova jättelite än sova bort varje dag, enligt mig just nu.

p-piller slutade jag med igår också, för läkaren jag träffade i tisdags tyckte att jag skulle sluta.
och antideprissiva kommer jag aldrig ihåg att ta så dom har jag inte tagit sen i höstas.

så nu jag är pillerfri!
ett tag i alla fall.
snart är det medicin-uppföljning och då lär dom väl ge mig massa piller jag måste ta igen.

hursomhelst, placebo <3


kommentarer
Postat av: michelle

Jeg sa feil, vi kommer inn til stan den 3 mars :) Å reiser tilbake til øen den 5 mars :)

2011-01-28 @ 09:19:31
URL: http://loua.me

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0