Dag 23 – det här får mig att må bättre

(råkade glömma att plugga och spelade sims hela kvällen istället :$)

  • madeleine!<3
  • mina helt awesome vänner!<3
  • alltså kärlek och vänskap.
  • street fighter 4!
  • dance-spelen till kinect<3
  • zelda-spelen<3
  • wow
  • sims
  • wii <3
  • alla andra tv- och data-spel xD
  • doftljus
  • ligga nydushad på ny bytta lakan.
  • och kyssas! madeleine, kom hit <3
  • glitter
  • såpbubblor!
  • snö som faller från träden
  • tolka efter skotern!
  • prata med någon fin i flera timmar
  • dansa!
  • boxning
  • vattengympa
  • stränder
  • värme!
  • hav
  • isabel<3
  • min familj :)
  • trueblood
  • oc, skins, L word, lost, friends, osv, osv, osv.
  • bra filmer <3
  • bra musik! <3
  • min säng, världens bästa säng.
  • zebror, tigrar, leoparder, elefanter, pandor, osv.<3
  • drömmen om afrika
  • religionlektionerna för jag trivs på dom :D
  • trevliga fester
  • myskvällar med vänner <3
  • tjejkvällar <3
  • te!
  • digestivebars
  • cigg
  • att blogga
  • fota
  • läsa
  • sjunga
  • kramar
  • kylan (vet att jag skrivit värme också, den värmer upp en bortdomnad själ. men kylar bedövar en när man har som mest känslor i sig)
  • festis strawberry grapefruit!
  • mer <3
  • estet
  • nu måste jag sova!
  • puss!
  • när det händer saker som får en att verkligen tro på ödet

kommentarer
Postat av: Anthonyamal

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-12 @ 09:52:31
URL: http://anthonyamal.blogoom.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0