Dag 22 – det här upprör mig

  • våld (mördare, våldtäckter, misshandel, osv)
  • djurplågare
  • fattigdom/svält
  • pedofiler
  • homofober
  • lögner
  • svikare
  • mobbare
  • idiotiska lärare
  • andra idioter
  • fördomsfulla personer (vet att alla har fördomar men ni fattar)
  • väckarklockor
  • dom som kör runt runt i stan och slösar sjukt mycket på världens resurser
  • när man slänger pantburkar på marken eller i en vanlig sopkorg
  • andra som slösar på världens resurser
  • missbruk
  • köttindustrin
  • bra böcker som tar slut
  • bra serier som plötsligt slutar sändas
  • döden
  • livet
  • mens
  • att inte få mens
  • otrevliga människor
  • skolan
  • världen
  • krig
  • separationer
  • när det spelas på instrument i uppehållsrummet (där man inte får spela) nere på estet på min skola
  • att mitt namn på min bok redan är taget av sofia åkerman! "zebraflickan"
  • sjukdomar
  • värk
  • när det är stökigt (har du sett mitt rum xD?)
  • mardrömmar
  • att massor av mina vänner bor så långt borta!
  • att madeleine bor så långt borta!
  • otrohet
  • onödig svartsjuka (jag är jättesvartsjuk xD)
  • att jag skulle kunna sitta och skriva i evigheter på det här..
  • men det ska jag inte.
  • puss!
  • bråk
  • skrik
  • när man kastar saker på/mot mig
  • när jag försover mig
  • oj, jag råkade fortsätta.
  • nu slutar jag!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0