Dag 18 – min favoritfödelsedag

måste nog vara när jag fick vagina av tina.
det där lät jättesnuskigt xD
menar en gris som heter vagina.

egentligen tycker jag inte om att fylla år.
varje gång får jag ångest över att jag blir äldre och inte hinner med.

i år fyller jag 20 och jag tror det kommer bli jätteroligt, för vi kommer fira massor.
men sen tänker jag sluta fylla år.

hursomhelst, så vet jag inte ens varför jag väljer året jag fyllde 16.
kanske för att det var så fint väder, kanske för att jag kände mig väldigt lycklig just då.
många vänner som kom och firade på mitt knytkalas ute på gården.
och jag fick vagina!

var är vagina egentligen?

lite bilder från kalaset.


kommentarer
Postat av: Emm

Jag ser störd ut på alla bilder :(

2011-01-22 @ 00:11:24
URL: http://emmluqer.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0