Dag 17

mitt favoritminne.

har sjukt många.
sjuuuukt.
tog ju madeleine-minnet igår också.

funderar på att skriva ett favoritminne med alla, men orkar inte.
jag uppskattar alla stunder.
eller ja, alla bra stunder.

okej.
men något speciellt minne som jag alltid kommer minnas..
nu tar jag ett urkult-minne.

första gången på urkult.
vi hade dansat i danslogen i evigheter, stått på scenen i danslogen utan tröja med bara bh och dansat blandannat.
hittat massa trevliga att dansa med och pussa på!
blandannat ewelina, pascal och HS.

musiken tystnade där vid 4 på natten.
vi gick ut och ner mot stora scen.
det var nästan tomt på hela festivalplatsen förutom någon som spelade musik där någonstans.
vi gick dit och fortsatte dansa.
solen var på väg upp, världen höll på att vakna.
purple rain började spelas.
alla letade efter någon att kramas med!
jag hittade pascal!
fina underbara pascal.
det var en så fin stund.
vi dansade in morgonen.
det var som en underbar dröm,
och jag var lugn i själen.


natten fortsatte och jag hittade en jättebra vän i pascal blandannat.

saknar min riddare pascal!
och alla andra urkultare för den delen.
och alla härnösandare.

kanske dags att åka och träffa folket?





kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0