Dag 16 – min första kyss

har redan berättat om den, så därför tänker jag skriva om första kyssen med madeleine! <3


jag och min familj hade åkt ner till vadstena (?) på sommarsemester i juli 2007.
planen var att jag skulle få träffa min dåvarande (och blivande) flickvän under tiden.
jag var blå i håret och morgonen innan mmsade jag emm (eller maria. tror jag.) en bild på hur jag såg ut.
så hon fick godkänna. tydligen var jag skitsnygg.
så jag åkte in till norrköping och där var hon!
SÅ FUCKING JÄVLA SNYGG OCH VACKER OCH FIN OCH SÖT SÅ DET INTE FINNS.

"did my heart love till now? forswear it, sight! for I ne'er saw true beauty till this night."

hon fick träffa mamma och pappa och sen gick vi iväg
jag fick en sidtröja :D ! hon fick ett halsband.
tror det var halvhjärtat som maria hjälpte mig att välja ut innan!
hon hade en kompis med sig och jag tror han hette tarzan.
fast jag har nog helt fel, kanske var erik eller nått.
han var kille i alla fall!

kunde inte slita blicker från henne.

minns inte så mycket mer än henne..
jo, vi var i en park med träd man kunde vara under!
där bytte jag till sidtröjan tror jag.

sen åt vi mat på ett falafel ställe tror jag, eller så gick vi bara förbi ett.
falla fel, det minns jag. att madeleine sa så.
och att hon försökte säga civiliserad och inte kunde.
och.. något mer.
men hursomhelst! mat!
vi åt. tror jag åt något med kycklingkebab.
eller bara kebab.
eller något helt annat!
stirrade fan bara på henne.



sen skulle vi kissa.
jag och madeleine gick in i det mörka rummet.
hon väntade där för jag tror jag kissade först.
eller så var det tvärt om.
sen väntade jag när hon kissade, tror jag.
sen stod vi i mörka rummet.
sen kysstes vi.
tror aldrig jag har varit så nervös i hela mitt liv.
kändes som en evighet men var säkert bara jättekort.
underbart.
lyckligaste stunden <3.

sen gick vi ut igen.
sen minns jag inte så mycket.
vi gick väl omkring.
jag var kär, lycklig.
sen åkte dom hem.
då kom jag på att jag hade en kamera i väskan!
så fotade tåget när det åkte.

världens underbaraste stund med världens underbaraste <3

sidtröjan!



kommentarer
Postat av: Linn

Pellepluttpuss jag skrattade hela tiden! Gud vad du var liten och virrig och jag bara avgudar din lilla bild av matstället-som-kanske-var-ett-helt-annat-ställe <333

Och jag tror att din besatthet av M är helt tokigt förstor. Men du är söt ändå <3

2011-01-20 @ 21:15:56

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0