Dag 11 – min dag!

alltså i fredags för jag orkar inte göra dag 11 som idag för då kommer jag aldrig bli klar med det här!

i fredags kom jag i tid till skolan, satt och lyssnade på några i klassens svenska-tal, hade 2½ timmes lång lunch-rast då jag först hängde med jesper och sen med han, emelie och emma-lisa. vi åt äcklig lunch, i alla fall jag och jesper, grönsaksgryta typ. smakade som soppa. äcklig soppa. till skolans äckliga potatis.
dom andra åt kött. fick en dumle av jesper också.

sen hängde jag med dom tills som började och sen väntade jag på att tina skulle komma på skolan och så rökte jag med henne och sen hade vi ARL. när jag slutade for jag hem, packade klart för klockan 16 skulle dennis komma och hämta mig för vi skulle till aspliden.
(här hänvisar jag till inlägget @aspliden, orkar inte skriva om det)

och allt i det inlägget gjorde vi och åkte tefat och sånt! SÅ JÄVLA KUL!

vi såg också step up 3, så jävla bra!

det var typ min fredag, så jävla bra och kul fredag <3


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0