Dag 06

mina syskon!

jag har en storebror som är 23, 4 år äldre än mig.
han heter sebastian, spelar fotboll och utbildar sig till civilingenjör typ.
likheter mellan oss är väl att vi typ rör oss på samma sätt,
mycket lika i vissa beteenden.
vi tycker båda om the legend of zelda-spelen.
han retas mycket, men mest med min yngre syster.
vi har väl inte världens bästa relation,
men han är bra :)

jag har en lillasyster som är 16, 3 år yngre än mig.
hon heter elvira, går omvårdnad år 1 på tannbergsskolan.
våra likheter är att vi ser på samma filmer,
lyssnar väldigt mycket på samma musik
gråter till allt.
vi hade en bra relation när vi var små,
sen kom mörkret.
men vi har börjat får tillbaka lite av det vi hade :)


bilder från julafton 2010, typ enda bilderna jag har på den här datorn så dom får duga xD


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0