Dag 05 – vad är kärlek?

kärlek är det mest hemska som kan hända en,
och samtidigt det bästa.
det är den mest smärtsamma,
men också den mest underbara känslan.

kärlek finns i många olika former för mig,
den finns i madeleine, den vackraste jag vet.
kärleken till henne är det största som hänt mig.
den finns i mina vänner, dom bästa jag vet.
kärleken till dom är obeskrivlig.
den finns i min familj, mitt hem.
den finns i musik, film, böcker.
kärlek är doftljus, såpbubblor, gräsmattor, snö, havet, lekar, kläder, mat, fotografier, färger, glitter.
och massa mer.

kärlek är du, för du är älskad och du älskar.
kärlek är minnen och drömmar.
kärlek är isabel, min hund.
kärlek är madeleine.


några kärlekar!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0