Dag 03

mina föräldrar då.
dom är bäst i världen!

min mamma heter maude och är 45 år.
min pappa heter christer och är 44 är.
mamma är fröken i svenska och spanska på min skola.
pappa är snickare.
mamma kallas milf av mina kompisar
(fast hittar ingen riktigt bra bild så ni kanske inte ser varför, men min mamma är vacker <3)
min pappa är som jag, vi har samma musiksmak, samma humor.
min mamma ser ut som jag, eller vi är jättelika tycker många i alla fall.
min pappa kan vara arg men är ändå snällast i världen.
min mamma är bäst på att trösta och ta hand om,
hon kan sitta och hålla i mig i evigheter utan att behöva veta varför jag gråter.

mina föräldrar är bäst.
trots allt jobbigt vi gått igenom tillsammans,
trots alla gånger dom svikit mig, glömt mig,
så älskar jag dom alltid.
<3

några bilder på dom!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0