Dag 02

en sak ni inte vet om mig.. beror helt på vem som läser, en del vet typ allt, en del inget. men något jag inte berättar.. eller aldrig har berättat.. JAG ÄR LESBISK!
det har jag inte hunnit säga till nästan någon! förutom dom jag umgås med.
kom fram till det för ett tag sen, att jag måste vara det! visst, jag kan tända på killar, men jag har aldrig riktigt tyckt om sex med dom. jag tycker dom är mysiga och vackra men tjejer är så mycket hetare och bättre!
har ju alltid varit bi och alltid känt mig mer dragen till tjejer men ändå nästan bara varit tillsammans med killar. bara varit tillsammans med madeleine för 3 år sedan. och snart är det kanske vi igen!
men hursomhelst. lesbisk = jag. i alla fall tror jag det!

(jag vet att jag glömde bort igår) 

kommentarer
Postat av: Anonym

(Y) !

2011-01-05 @ 21:40:35
Postat av: michelle

Velkommen i gjengen! Selv er jeg bifil, men alltid vært mer tiltrukken til jenter enn gutter - hatt lengst forhold med jenter enn med gutter..men E ble min, er en merkelig verden skal jeg si deg, men ikke noe jeg angrer på :)



You go girl!

2011-01-06 @ 05:34:48
URL: http://loua.me

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0