Who was I to make you wait?

tjena, muddä här.
vill bara tala om att jag älskar Elsa mer än allt.
hon är så sjukt underbar och vacker. hon är verkligen perfekt.
hoppas hon har det bra på lägret, hon förtjänar att ha kul och vara glad.
för hon är det bästa som finns.

min vackra prinsessa. <3


keep breathing
'cause I'm not leaving
you anymore.

i vått och i torrt,
i med- och motgångar,
i glädje och i sorg.
jag kommer alltid stå vid din sida. 

älskling, 
ska jag växa upp, bilda familj och åldras..
så ska jag göra det tillsammans med dig.
jag hoppas verkligen att vi gifter oss på riktigt en dag.

// din madeleine för evigt.

kommentarer
Postat av: Tidda

det är så vackert!

2011-02-27 @ 13:15:39
URL: http://tiddabus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0