sjukt less! (massa klagande)

är inte ett dugg trött.
irriterande.

och madde är 100 mil bort.
PALLAR DET INTE.
hon borde komma hit.
jag ska i alla fall dit den 9 mars typ.
behöver henne för att överleva.
jag funkar inte utan henne.

vad har jag gett mig in på?
men det är så värt det.
för när jag väl är med henne.
då är jag lyckligare än någonsin.

men tänker inte sluta klaga för det.
imorgon måste jag göra något roligt!
less på att må för dåligt så jag måste vara hemma.
så ska försöka vara nog pigg för skola!
sen leka med någon.
inte ligga hemma och tänka för jag blir seriöst knäpp av det.

och jag har mens också.
visst, det är jättebra att jag äntligen fick den.
men har sån sjuk pms och mensvärk.
fast roligt att både jag, emm och linn fick mens samma dag.
men irriterande.
JAG BLIR SÅ IR-RITERAD!
på allt.
om en minut kommer jag vara jätteglad.
humörsvängningar is the shit, not.


ska nog ta typ två-tre theralen och en circadin och sova på det.
och dricka hallonte som smakar lite som älskling luktar.
tanken på det gjorde mig redan lungare.
röka också.
det behövs.

sen musik, film, sova.


kommentarer
Postat av: emmzorz

Du kan leka med mig :*

2011-02-16 @ 13:05:17

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0