råkade shoppa..

lite efter i planeringen.
men har köpt massa fina saker!
  • jättefina vita spetsgardiner
  • blå påslakan med små vita prickar och randiga på andra sidan.
  • blå örngott med små vita prickar, och ett ljusturkost med små vita prickar.
  • en jättesnygg trasmatta i massa olika färger.
  • 2 stycker kuddar, en till älskling och en till.. isabel?
  • tofflor.
  • hårfärg: chokladbrun.
  • hårspray, anti-friss.
  • nagelklippare!
  • en söt anteckningsbok.
  • ett fodral till telefonen.
nu behöver jag bara köpa massa prydnadskuddar i massa olika färger så det blir ännu mysigare.
imorgon eller på onsdagar så ska jag, om jag orkar, städa, möblera om och fixa med allt nytt :).

måste packa inför bucklan nån dag också!
och fixa mina kläder..
och plugga hur mycket som helst..

men nu ska jag plugga enligt planeringen!
så ska plugga lite och sen färga håret.

puss!

MIN MATTA <3


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0