muttor, coda, dennis, bucklan och en vilja.

var en lång och tung natt, fast somnade tillslut.
vaknade halv 11 av att ria ringde.
vaknade, pratade med henne, klädde på mig, for till stenbergska.
rökte med tina och ria, gick in.
gjorde min första gynundersökning.

var jätteläskigt, ligga där med bräsande ben och muttan i vädret.
men blev varmt och skönt av värmelampan i alla fall.
men äckligt med grejer som sticks in i en.
och gjorde det helt i onödan också, för dom hittade ingenting.
ria höll min hand i alla fall <3.
men dom hittade saker (röda blodkroppar och något mer) i mitt kiss.
så dom tror att jag har urinvägsinfektion igen.
dumheter!!!



när vi var klara där for jag och tina tillbaka till skolan.
satt med henne ett tag medans hon hade bild.
sen codarep till 14.00-15.30.
sen promenad ner till musikskolan.
kör 16.00-17.00.
hem, äta, prata med älskling, handla cigg, skolan igen.
codarep från 18.30 till 20.00.
det gick.. AWESOME!!!!!
så jävla kul ändå.
roligast var att torben råkade slå mig på ögat xD

efter det kom pappa och hämtade mig, vi hämtade dennis, sen KU!
igen visste att dennis skulle komma hem idag utom jag, så vi överaskade alla.
hihihi.
saknat min hunnibunni dennis massvis.
och nu har jag knäckt ryggen så jag kan sitta normalt!

nu är jag hemma igen.
skulle ha pratat med älskling men hon svarar inte :(.
så ska börja packa och kanske duscha tills hon svarar.

IMORGON ÄR DET BUCKLAN!
borta hela helgen, så kommer nog inte kunna blogga..
fast har varit dålig på att blogga på sistonde.
har hamnat i en stressig och sämre period.
men jag kämpar på!


btw, jag vill ha urkult!



kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0