jag lever nu.

sov bort hela söndagen och hela dagen idag.
fy fan vad skönt det var.

men vaknade i alla fall i tid till läkartiden kl 15.30.
ska börja ta cipralex och circadin igen, så allt kommer nog bli bättre nu.

har också bokat min sportlovsresa!
på söndag kl 16.20 flyger jag till arlanda, därifrån går bussen som ska ta mig till bålsta kl 19.55.
21.10 hoppar jag på ett tåg som tar mig till bro.
efter 5 minuter är jag framme och då ska antingen linn möta mig där, eller så tar jag en taxi till säby.
sen är jag framme hos linn :D!
på onsdagen kl 16.33 åker jag vidare till älskling <3!
är framme i mjölby 19.45.
sen är jag hos henne till 06.26 på måndagen då jag åker till arlanda.
14.00 åker går flyget hem, så jag missar hela skoldagen.
måste ta ledigt!

men usch vad jag längtar, träffa linn och madeleine, woho!!! :D

nu ska jag blogga det jag missat och sen plugga!
duktig mig!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0