jag har en fin tröja och världens finaste flickvän.

jag är kär, fast det vet nog alla nu..
men bara för det behöver jag väl inte sluta prata om henne!

saknar henne oändligt.
hoppas hon kommer hit snart.
behöver få gosa in mig i hennes famn och känna mig älskad.
och behöver få släppa ut min kärlek på henne <3
det där skulle jag ha misstolkat om jag var lite yngre.
tur att jag är gammal då!

"if you ain't here, i just can't breathe."


idag har jag haft min fina tröja från outland i oslo som jag fick av wille.
sjukt skön!
men alla har stirrat.. undrar varför xD
min lärare staffan höll på garva ihjäl sig.




har lekt med min bebis hela dagen, börjar nästa förstå mig på den.
fast den verkar inte tycka om mig för den vill inte som jag vill!




nu ska jag prata med kärlek och tänka på kärlek och sakna kärlek och älska kärlek.

puss!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0