friheten tillsammans med kärlek lockar mig.

behovet att bli frisk känns större än någonsin.
vill inte låta min sjukdom förstöra mellan mig och madeleine.
vill inte ha denna framtid förstörd.

önskar jag hade tid till att hela mig.
tid till att gå behandlingar och ta emot den hjälp som erbjuds.
önskar det inte var så sjukt mycket i skolan just nu.

igår var första gången på jag minns inte hur länge,
kanske första gången någonsin.
i alla fall så såg jag mina nöd-rakblad och tänkte:
kanske är dags att slänga dom?

tack vare min underbara flickvän.
så; ingenting får förstöra oss nu.
jag ska kämpa för min frihet från mörkret!



jag har världens vackraste flickvän!


kommentarer
Postat av: emm

Jag blir så stolt över dig gumman! <3

2011-02-08 @ 10:00:21
URL: http://emmluqer.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0