en onsdagkväll!

blir knäpp på att jag inte vet hur det blir i helgen, måste ha två klara planeringar i huvudet och det gör mig seriöst galen xD.

nu sitter jag och pratar med älskling och väntar på att mli ska komma och hålla mig sällskap när jag röker typ :)
nu har mli kommit och jag har rökt och nu sitter det en mli i min säng och jag pratar med älskling.

ikväll ska jag städa, för det måste vara rent om älskling kommer hit något.
och packa till bucklan, två olika packningar.
en för om älskling kommer och jag bara är där lördag, och en för om hon inte kommer och jag är där hela helgen!

och plugga om jag hinner.

nu ska jag vara social, puss!

kommentarer
Postat av: Kjetilbettina

good job please keep on the good work

2011-05-26 @ 10:47:18
URL: http://kjetilbettina.blogminds.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0