dålig dag.

vaknade med migrän.
då kan jag verkligen inte röra mig.
tänkte att det skulle gå att sova bort den så sov vidare.
men blev bara värre.

vid 12 tänkte jag att jag var tvungen att gå upp så gick upp.
så jävla dåligt att UM bara har öppen en gång i veckan.
var tvungen att gå dit.

nu ligger jag i sängen och vilar och tänker medans jesper spelar på min telefon.
han är söt som håller mig sällskap i migränen.

men har iaf inga könssjukdomar!

woho!

orkade verkligen inte skolan idag, skulle bara gjort migränen värre.
synd bara att jag egentligen inte har råd att vara borta mer.
men men, ska försöka klara skolan så jag kan flytta nära madde i sommar <3.


hon får mig att känna saker jag trodde var omöjligt att känna.


JAG VILL HA SOMMAR!


kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0