Dag 23 - något du längtar efter mycket

jag längtar ihjäl mig efter sportlovet.
men skrev ju nyss om det..

jag längtar också ihjäl mig efter sommaren!
det kan jag välja.
sommaren.

i sommar händer det mycket.

i juni:
  • studenten!
  • jag fyller 20!! o.o
  • jag, per och tina ska ha värsta awesome 60års-festen eftersom vi alla fyller 20 i juni :D
  • peace and love!
i juli:
  • massa födelsedagar!
  • åselemarknad!
  • trästocksfestivalen?
  • storsjöyran?
i augusti:
  • URKULT!!!!!
  • födelsedagar, didrik blir myndig blandannat!
  • ingen skola att komma tillbaka till :D!
ska vara med madeleine har jag bestämt hela sommaren också.
och klämma in en resa till värmen nånstans också!

FÖRSTÅR NI VARFÖR JAG LÄNGTAR?! :D

kommentarer
Postat av: Tidda

svar ja :D

jag längtar också oerhört, bland annat till att få träffa dig :D ♥

kommer madeleine till urkult?

2011-02-28 @ 20:08:09
URL: http://tiddabus.blogg.se/
Postat av: jag [emelie]

Du borde inte ha ett frågetecken bakom Trästocksfestivalen! Och inte bakom yran heller:]

2011-03-04 @ 15:25:34
URL: http://ehaggstrom.devote.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0