Dag 20 - någon du ser dig vara gift med i framtiden

madeleine karlsson, mitt livs kärlek.

hela livet har jag letat, efter någon som henne.
jag hade henne en gång.
vi hade en underbar sommar av lycka och kärlek tillsammans.
sen tvingades vi skiljas åt av olika anledningar.
nu, 3½ år senare, har vi hittat tillbaka till varandra.
och inget kommer kunna skilja oss åt.
hoppas jag.
kärare än någonsin, en kärlek som inte går att beskriva.

om någon förlorat sin älskade, brukar jag alltid säga:
"om det är mening att det ska vara er, så kommer det bli er igen".

när hon lämnade mig lyssnade jag alltid på den här låten.

I wish I could just make you turn around,
turn around and see me cry
there's so much I need to say to you,
so many reasons why
you're the only one who really knew me at all

so take a look at me now, well there's just an empty space
and there's nothing left here to remind me, just the memory of your face
just take a look at me now, cos there's just an empty space

but to wait for you, is all I can do and that's what I've got to face
just take a look at me now, cos I'll still be standing here
and you coming back to me is against all odds
it's a chance I've got to take.




och hon kom tillbaka!

hon är mitt öde, min framtid.

hon är den enda jag ser mig vara gift med i framtiden.
(fast vi är ju redan gifta:*)

jag sökte dig och fann mitt hjärta.

och jag kommer älska henne i nöd och lust.

(lämna mig inte)





kommentarer
Postat av: muddä

åh gumman.. du gör mig mållös. och rörd. jag kommer aldrig lämna dig igen, har ju så länge längtat efter att få tillbaka dig. och nu har jag äntligen fått dig igen! det går inte fatta.. det är så jävla underbart.

och jag älskar dig sjukt mycket. du är den enda för mig. <3

2011-02-25 @ 18:10:26

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0