Dag 18 - mål för detta år (igår)

  • bli frisk. friskare. (gå alla behandlingar iaf)
  • lära mig hantera känslor och relationer.
  • inte skrämma bort madeleine <3
  • försöka hitta mer tid att vara med mina vänner innan vi skiljs åt.
  • spara mer pengar så jag klarar mig i höst.
  • klara skolan! inga IG'n.
  • ha världens bästa sommarlov med madeleine och alla vänner <3
  • åka utomlands!
  • flytta.
  • sluta röka kanske!
  • ta körkort och köpa en saab 96 v4
  • rädda ett liv!
  • hitta mig själv.
  • spela massa splinter cell.
  • bli lvl 85 i wow, måste börja spela igen..
  • göra världen mer gay-vänlig.
  • kyssa madeleine minst 1000000000000000000000000000000000000000 gånger.
  • dansa bort all ångest
  • göra klart mitt rum och bjuda hem alla fina på filmkväll.
  • inte he sönder kameran något mer. (fast måste lämna in den en gång till innan försäkringen tar slut, för det är trasig nu)
  • inte he sönder bebisen eller datorn.
  • bli bättre på det sociala.
  • hitta tryggheten i mig själv.
  • bli awesome.
  • och massa mer.

kommentarer
Postat av: Emm

Du har räddat mitt liv.

Utan dig hade jag aldrig klarat mig. <3

2011-02-24 @ 23:35:04
URL: http://emmluqer.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0