Dag 17 - någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

en kille, vem som helst! varför? jo, för jag vill veta hur det känns att ha sex som kille! både med tjejer och andra killar.
och jag vill veta hur det känns att runka, kissa, skita som kille, öh.. ja, vara kille en dag helt enkelt.
nää, jag skojar bara.

seriöst skulle jag vilja byta liv med någon i ett fattigt land tror jag.
så den får äta upp sig här där vi har jättemycket överskott av mat och pengar.
sen kan den ju sno med sig massa pengar och mat tillbaka.
och jag får se hur det är att leva fattigt.
göra den verkligheten mer verklig för mig själv.

den jag byter liv med kan ju gärna vara kille också ;)

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0