Dag 15 - sätt din iPod på shuffle, första 10 låtar som spelas:


min ipod är borta.
men gör samma sak med min bebis istället!

  1. fall out boy - this ain't a scene, it's an arms race
  2. lil wayne ft. eminem - drop the world
  3. ras cricket - en sång för fred
  4. green day - good riddance
  5. death cab for cutie - crooked teeth
  6. papa roach - getting away with murder
  7. linkin park - breaking the habit
  8. placebo - because i want you
  9. royal republic - all because of you
  10. lifehouse - you and me

jag tänkte lägga in alla låtar men jag orkar inte :)


btw, min bebis, min HTC desire HD, har redan börjat krångla.
tappar täckning hela tiden!
fast det kanske är simkortet..
men men, får gå in på expert och fråga ^^

dumma telefon iaf.
fast jag tycker om den ändå.

(det där hade inte alls med 10 låtar att göra, orkar bara inte göra ett till inlägg xD)

kommentarer
Postat av: muddä

åh min favorit låt kom med :D bäst!

2011-02-20 @ 22:23:42

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0