Dag 13 - en bild av ditt rum

min rum är en katastrof.
jag SKA städa.
imorgon typ.

och det blir många bilder så hela rummet kommer med!

välkommen in i kaoset!



direkt till vänster är min garderob som mormor målade åt mig.
i den är det kläder, men inga jag använder.
dom är i smutstvätten, i rena tvätten eller på golvet och väntar på att tvättas.



min underbara leopard-rosa säng.
halva madrassen bor på golvet.
och den mörkrosa fläcken är en benvärmare, om du inte ser xD.
på bilden syns också min älskade fotovägg som behöver fyllas på.
tror jag ska beställa bilder nåndag..
och sätta upp alla affisher.
fast städa först.
min dator och min telefon syns också, två av mina favoritägodelar.
och min hemska väckarklocka.



delar av mina böcker, har mycket mycket mer, FAVORITÄGODELAR!
min 20kroners-fåtölj.
min kära boxningssäck som fortfarande bor på golvet efter vi spelade kinect en gång.
favoritägodel såklart.
mammas spikmatta som jag ska sova på en aldrig testat än.
min älskade teve<3 favoritägodel!
och x-boxet står där också fast det syns bara lite.




mest massa grejer som jag inte vet vad jag ska göra av.
den röda byrån ska bort och den vita ska börja användas.
och rullgardiner ska bytas ut.
och vanliga gardiner.
och här syns min kära x-box <333
och fina spegeln, båda är favoritägodelar!



och en flat-mli!
favoritägodel också!

''

välkommen ut till friheten!



ska nog lägga upp bilder på hur det ser ut när det är städat också.
men orkar inte städa nu!
imorgon.
kanske!

kommentarer
Postat av: Linn

Pelle... ditt rum ser så jäkla skabbigt ut xD

<33

2011-02-19 @ 14:49:05

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0