Dag 10 - låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.


alla får bli dagens låtar!

glad: toploader - dancing in the moonlight (sommar och sol och grillfester på kvällarna och dansa och sjunga och ha kul med vänner! min nuvarande favoritlåt)



ledsen: slipknot - snuff (ångest, lämnad, ensam. underbar låt. underbar video)



uttråkad: willow - whip my hair (seriöst världens coolaste 11åring. istället för att tråka vill jag ut och hoppa och whippa håret bakåt och framåt. och älska videon!)



sur: three days grace - i hate everything about you (den är så kopplad till surhet för mig att jag blir sur av att lyssna på den. svek, ont i hjärtat, ilska, sorg, kärlek)



förbannad: rise against - prayer of the refugee (mitt favoritband. brukar lyssna på den här låten när jag slår på boxningssäcken)





kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0